onsdag 14 april 2010

Tyskland bilder forts..

Herttigens jaktstuga..Vi kunde dock inte gå in och titta. Stugan kan man hyra och sova där några nätter. Området är mycket populärt bland människor som gärna vandrar.
Nära jaktstugan fanns det även mycket långa underjordiska gångar..Vet inte riktigt värför. Sascha skulle ju såklart gå igenom dem..Jag tvekade lite eftersom det var så mörkt, trångt och skrämmande! Men va fan tänkte jag...ibland måste man ju övervinna sina rädslor o göra lite läskiga saker..O lite läskigt var det..vi var typ ensamma mitt i skogen i en lång underjordisk gång. Men som tur hade jag min stora starka pojkvän med som gick framför mej med en ficklampa! :D
Jag smått nervös vid ingången av tunneln..
Sascha skulle ju såklart gå igenom alla tunnlar...till mig räckte en...Här är Sascha i en tunnel och jag ovanpå...on the safe ground!
En kväll var vi bjudna till Saschas moster och hennes man på middag!
Kvällen före jag åkte åt vi tillsammans med hela familjen! <3

1 kommentar:

  1. Härliga bilder hjärtat! Visst är det roligt att blogga här? :) det blir så fint! Baan thai såg så gott ut! mums. sugen blir man. Hoppas du int mind att jag snappa några bilder av dig från i lördags.. Kram!

    SvaraRadera