onsdag 14 april 2010

Mer av soliga dagar!

Oh va fin dag det har varit idag! När Raisa kl. 07 kom till mitt rum för att leta efter sina örhängen trodde jag att klockan redan var där vid elva eftersom det var så soligt och fint.

Idag var jag med mamma och mormor till butiken för att handla. Matbutikerna strejkar ju på fredag så det betyder att det imorgon kommer att va proppfullt i matbutikerna.

Efteråt åkte jag och mamma in till stan för att äta lunch på Baan Thai. Maten där är mycket god och mycket billigare än på flera andra lunch ställen i Åbo! Efter lunchandet gick vi till Muotikuu som ligger precis brevid för att se efter studentklänningar. ( vad smart av oss att gå o se på klänningar efter att vi proppat i oss massor med mat:D). Klänningarna där var så fina så fina. Skulle gärna ha tagit hem nästan varenda en..;D


Mamma o jag i Baan Thai:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar