onsdag 2 november 2011

Lite meeera bilder

Idag skippade jag skolan, det blev lite mer fest igar än vad jag hade tänkt mej. Vi var ett helt gäng pa en studerande fest igar i en bar här i Erfurt. Det var löjligt roligt och vi bara skrattade och dansade hela kvällen. Sa när vi kom hem vid 2 tiden gillade jag inte riktigt tanken att stiga upp klockan 6 nästa morgon sa jag skippade...med ganska gott samvete :D
Lägger hit foton fran gardagen senare. Nu lite foton fran när jag va hemma i Suomi.


Eilen oltiin koko kaveriporukan kanssa opiskelija juhlissa täällä Erfurtissa. Oli kyllä lapsellisen hauskaa ja kun tultiin kahdelta kotiin niin ei oikeen ajatus mielyttänyt että täytyisi kuudelta herätä. Joten mä päätin hyvällä omatunnolla jäädä kotiin tänään. Huomenna taas sitten koulupenkille!
Tässä vähän kuvia kun olin kotona Suomessa:




Karelsk Pirog bakning hos farmor och farfar!

Mammas 49 ars födiskalas!




Fest med underbara tjejer!


Farmor, mamma och jag va och plocka trattkantareller i Kuusjokis regniga skogar...fast vädret va äckligt hittade vi i allafall natt!!

Och sa blev det tjejmiddag med farmor och faster, super roligt och GOTT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar