torsdag 24 november 2011

Häjs!

Hade skola idag till tolv, men akte iväg igen senare pa eftermiddagen till Jena för att höra feedback om mitt vetenskapliga arbete som jag skrev i augusti. Inte illa maste jag säga! Känns bra att fa positiv feedback speciellt när man inte skriver pa sitt modersmal och därför ibland känner sig osäker med ordvalet. Men allt gick ju super! Och management klarade jag ocksa tjohoo!! Är sa lättad! Nu kan jag slänga management böckerna till skogen....för en tid i allafall :D


Tänään mulla loppui koulu kahdeltatoista mutta myöhemmin iltapäivällä lähdin takaisin Jenaan kuulemaan mitä mielipidettä mun opettaja oli mun tiedellisestä ainekirjoituksesta jonka kirjoitin elokuussa. Sain todella hyvää palautetta!! Ja johdonta kokeesta mä pääsin kans läpi! jei!!!

 

1 kommentar: