fredag 25 november 2011

Äntligen veckoslut!

Idag började min dag hos fru doktor ögonläkaren. Jag har haft nan underlig "patti" i ögat som har varit svullen och tagit ont som fan. Ögonläkaren sa till mig att det är en vagel....alltsa en inflammation i en talgkörtel pa ögonlockets kant. Sa jag fick lite ögondroppar.
Senare idag var jag en sväng till stan och hittade lite julpynt sa nu far julen sa smaningom börja! :)

Tänään päiväni alkoi tohtori silmälääkärillä, kun mulla on ollut yks patti silmässä joka on ollut turvoksissa ja ärsyttänyt silmää. Lääkäri sanoi että se on nimeltään näärännäppy, ja sain siihen sitten silmätippoja.
Myöhemmin olin kaupungilla vähän joulushoppailemassa..:)




1 kommentar:

  1. Hej snygging :) ja saknar dig! Ja säg int annat, härligt med veckoslut. Erfurt är så vackert, saknar det! Men hoppas blir det tyskland för mig hösten 2013 (utbyte) :D puss! <3

    SvaraRadera