torsdag 13 januari 2011

Flitigt värre

Provstressen börjar sa smaningom smyga i mig. Sascha är pa nagra öl med sina killar i kväll sa jag tänkte utnyttja lugnet med att vara lite flitig. :D E nog skönt att fa jobba i komplett tystnad och ett rödvin glas till det ännu sa blir det perfekt! Fast vinet nog kommer att smaka bättre än interkulturell management...

Sascha on tänään poikien kanssa juomassa vähän olutta joten mä päätin käyttää tilannetta hyäkseni ja olla vähän ahkera. Kokeet on helmikuun alussa joten nyt pitäis jo lukea aika ahkerasti. Eli tänään menyynä on kansainvälinen management lasi punaviinin kera! Valitettavasti punaviini tulee maistumaan paremmin..

1 kommentar:

  1. Mmmm de tror jag också...att vinet kommer att smaka bättre alltså :-)
    Nu har Mamma köpt klädisarna till mej,men jag tog gråa så härmas jag inte allt för mycket!

    SvaraRadera