lördag 15 januari 2011

Flitigt värre vol. 2

Pa fredag kände ja mig som en duracell kanin som bara fixa o laga som en dare. Jag började dagen med att städa lägenheten fran topp till ta, lagade sushi, at sushi, arbetade med Marie pa interkulturell kommunikations uppgifter, lagade mig färdig och gick ut och dansa. Händer nog inte ofta...:D thänk gad..men roligt var det!

Perjantaina sain paljon tehty. Siivosin koko kämpän, kokkasin sushia, söin sushia, tehtiin Marien kanssa opiskelutehtäviä ja mentiin tanssimaan. Oli kyllä kivaa, mutta onneksi on rauhallisempia päiviä olemassa.

Maste luntta lite i sushi instruktions boken. Annors skulle det ha blivit en riktig röra!!

Vi ingivde "ätpinnarna" som jag fick av Anna! Äkta kinesiska saklart!:D 


3 kommentarer:

  1. heej va nice att ni använde mina pinnar! :) ser så gott ut, ja ha int äti sushi på helt jätte länge!! vi får äta o göra egna sen när du kommer hit! :) ja längtar så att du kommer, vi ska hitta på en massa kul o göra saker o sitta o tala o äta godis :D haha.
    <3

    SvaraRadera
  2. Flitiga Lisa får gärna komma hit och visa vad hon kan :-) Städning från topp till tå är verkligen vårt hus i behov av just nu....bläää va tråkigt.

    SvaraRadera
  3. Mums var gott det ser ut kanske du gör sushi när du kommer hem till mamma och pappa jag väntar tills du kommer så far vi till BahnThai o äter får int sällskap av Raisa o pappa. Va fina ni är hoppas kvällen var rolig. Kramisar från mamma

    SvaraRadera