lördag 21 januari 2012

Veckoslut

Sitter här hemma och läser pa prov och letar efter praktikplatser..sa ser min lördag ut..tjohoo!! :D i brist pa nagra nya foton bjuder jag pa lite uppdaterade bilder fran vart lilla hem.

Istun täällä kotona ja luen kokeisiin sekä etin työharjoittelu paikkoja. Eli tämä viikonloppu ei sisällä mitään kummempaa juhlimista..otin tänään vähän uusia kuvia kämpästä..eli tällaiselta meillä näyttää just nyt..

Mitt lördags kvällsprogramm:)









Mitt nyaste pahitt, en rustikal världskarta. Den var som ett plakat, och när jag kom hit tillbaka efter julen var den inramad. Sascha hade byggt själv en ram till kartan av gammalt trä. Nu hänger den äntligen uppe, där jag villa ha den. Sascha tycker att kartan far vart vardagsrum att se ut som en antik affär. Jag tycker kartan ser genial ut. Den är perfekt.

3 kommentarer:

  1. Fantastiskt vackert hem du har Ronja! Älskar den gamla/antika touchen! Kartan är ju ett fynd!
    Fotoramsväggen gillar jag skarpt!

    Kraamaar!
    -Pia-

    SvaraRadera
  2. Kartan passar där jätte bra! Den har fina nyanser, passar i ert hem :) jag vill komma diiiiiiit!!! kuss kuss <3 :)

    SvaraRadera
  3. Uhhh jätte snygg karta. Jag köpte en själv för några månader sen men har inte fått upp den på väggen än... :)

    hittade hit via annas blogg :)
    kram

    SvaraRadera