onsdag 8 september 2010

Nya äventyr!

Nu har jag äntligen anlänt till Tyskland! Allting gick perfekt! Den 20 har ordnar universitetet i Jena sprakprov sa nu gäller det att börja öva pa tyska grammatiken( vilket inte är det lättaste, tycker jag i allafall:D )
Här kommer det lite sommarbilder!

Raisa och Pete

Mamma och jag i den helgalna  rutschikanan!


Jukupark


Sascha med killarna fran Lahtis





Kräftskiva pa holmen

Mamma, Sascha och jag provade pa lite ridning..:D

Mamma med Lolita




Fyra generationer

Släktens söta nykomling Smilla!





Hela gänget och tittar pa kräftodlingen


Middag hos Madde och Stefan

mormor och jag





Nadendal


grillkväll hos Ida



Sas och kopp

Farmor och farfars gludbröllopsfest!
Jag med farmors klänning och skor. Klänningen bar hon pa 70-talet!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar