fredag 24 september 2010

Bara lite kvar..

Idag har vi tänkt flytta in i lägenheten pariktigt. Vi har ju nog varit där alla dagar och fixat och de flesta sakerna är inne. Men eftersom att köket inte har varit färdigt har vi sovit hos Saschas kompis istället.
Och det värsta är när man köper ALLTING fran Ikea är att man far göra precis ALLTING själv..det är därför det tar san jäkla tid med köket..

Vad annat har hänt? Jo, jag klarade av det fruktade sprakprovet!! Jippii, jag blev sa glad och lättad när jag hörde att jag kommit igenom det! För det var verkligen inte lätt! Manga, manga fragor och helt för lite tid. Jag hann aldrig läsa igenom vad jag hade svarat pa uppgifterna eftersom vi skulle skriva sa mycket pa en san kort tid.
     Sascha jobbar, eller haller pa med en grundutbildning som alla maste göra före dom skickas ut " pa gatorna". I början av Oktober börjar han och jobba pariktigt!

Jag lägger in nagra bilder av när vi malade sovrummet. Det var det vi gjorde först i lägenheten.

Sovrummet. Gillar de stora gamla fönstrena i lägenheten!:)              
Färgen i sovrummet är en blandning av ljus beige/ nude
Sascha och ett nästan färdigt malat sovrum:)

1 kommentar: