tisdag 13 november 2012

October goes November

Hej sen länge! Här rullar vardagen pa bara. Dagarna tycks flyga förbi sa otroligt snabbt. Nu är det redan november, Ida kom hit den 4 och stannade en vecka här hos oss. Var sa mysigt att ha henne här! Även om jag masta jobba och ga till skolan lite hann vi med lite shoppande, gick runt i stan, at jätte god mat och drack vin och festade lite med mina tyska tjejer!
Min födis firade vi med att pa tisdag ga pa ett par drinkar och pa fredag med lite lugnt sittande hos mej.
Tack för denna vecka Ida! <3 p="p">


Efterrätt i Cristoffel


Med flickorna i Musikparken

bild lanad fran musikparkerfurt.de
Och sa besökte vi konsentrationslägret Buchenwald

Lite födisfirande hos mej

Ännu i Oktober satt vi ute i solen och drack kaffe

Och tog höstpromenader
Tina och jag



Jag och Sascha köpte med oss räkor när vi handlade i IKEA, lite hemma känsla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar