onsdag 2 februari 2011

litet test

Sag pa Annas blogg att hon gjort ett personlighets test sa jag blev nyfiken och maste saklart ocksa prova.:D
Är nog själv ocksa lite skeptisk mot sana "tester" eftersom manga oftast far samma resultat. Men ja hadde inte riktigt samma:D sa kanske det inte sen heller va bara strunt:) Karriärerna tar jag dock med en nypa salt eftersom dom verkligen va "laidasta laitaan", alltsa väldigt olika..

Din personlighetstyp:
Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Karriärer som skulle kunna passa dig:
Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.

2 kommentarer:

  1. hmm int helt samma som jag! men dethär passar nog in på dig:) speciellt "måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar och flexibla och öppna för argument" :)
    puss o kram

    SvaraRadera
  2. Duktigt att du orkar läsa, det borde jag också.. usch :/ VET du vad! dendär italienska glassbaren Nuvole har målat om!!! :D helt sjukt. nää men de ganska fint där nu, molnen är ännu kvar där haha men den ha fått lite tegelsten målfärg nedanför molnen (de nu kanske int såå snyggt) men dendär första väggen när man kommer in är faktiskt beigebrun o så står det med vitt nuvole och så har dom målat typ en kaffekopp o någo annat :D o så har dom bytt inredningen till bruna soffor och fåtöljer :D haha. o så har dom satsat på lite mysbelysningen där nu också :D angelo sa att "suomalaiset ei tykkää liian kirkas valo" :D jag bara kände att jag måste berätta åt dig genast, såg det idag när jag gick till jobbet.
    saknar<3

    SvaraRadera